8 תשובות
אני אוהבת (:
תלוי איזו בת, אי אפשר להכליל את כולן
בת דודה שלי הכירה את חבר שלה בים.. הוא התחיל איתה כשהיא הייתה עם חברות חחח הם זוג עד היום והם כנראה יתחתנו:)
היה לי חבר שהכרתי בים, כך שיצא מזה משהו טוב לכן אני כן חושבת שזה סבבה לגמרי להתחיל עם בנות בים
לא. אבל יש כאלו שכן
שואל השאלה:
איך להתחיל איתן בים
אנונימי
אני חושבת שלא, כי זה מראה שהם התחילו איתך רק בגלל הגוף שלך.
אתה יכול לפנות אליהן באפשר קצת מהשמן שלך? או מהמים או מכל דבר הגיוני שאתה רואה שאפשר לבקש שאתה רואה מול העיניים שלך. ופשוט להתחיל שיחה להגיד דרך אגב אני... נעים להכיר וכל זה לשאול איך קוראים לה להחליף פרטים וכל זה
או שפשוט לפנות ולהגיד היי להציג את עצמך.
אל תתבייש אם אתה רוצה משהו מקסימום תקבל לא הפסד של הבחורה