15 תשובות
שהוא חמוד ולא מתנפל כמו ערס, לא חושב את עצמו יותר מידי, עם קצת ביטחון אבל גם ביישנים זה בסדר רק לא יותר מידי..
אנונימית
שואל השאלה:
אני חמוד ושקט כזה.. איך להתחיל?
אני חמוד ושקט כזה.. איך להתחיל?
אנונימי
לדעתי: תחייך. תסתכל עליה וכשהיא תשים לב שאתה מסתכל תחיית אליה בבישנות. בפעם האהבה תנסה לפנות אליה ולהגיד שלום וכאלו.. היא כבר תבין שאתה מחבב אותה ואם היא מעונינת היא תחייך ותענה... אני חושבת שזה ממש חמוד ^_^
בהצלחה
בהצלחה
תחייך* הבאה*
בנוסף אתה יכול לנסות לשלוח חבר אבל יש כאלו שלא אוהבות את הגישה הזאת
בנוסף אתה יכול לנסות לשלוח חבר אבל יש כאלו שלא אוהבות את הגישה הזאת
שואל השאלה:
אני ממש מתבייש לחייך.. אני אסמיק גם.
מה עושים: (
ואם אני רואה מישהי בפעם הראשונה? וכנראה לא אראה אותה שוב
אני ממש מתבייש לחייך.. אני אסמיק גם.
מה עושים: (
ואם אני רואה מישהי בפעם הראשונה? וכנראה לא אראה אותה שוב
אנונימי
מכיר את הביטוי " מי שמתבייש מתיבש "במיוחד אם תראה אותה רק פעם אחת.. תנסה לפנות אליה או לשלוח חבר שישאל בשבילך אל תפסיד
^_^
^_^
אחי אתה יודע מה אני עשיתי כשהייתה לי חברה אני שלחתי חבר עם פתק עליה אמרתי לו לך תביא לה את הפתק
שואל השאלה:
באמת? נע חחח זה מביך קצת
אוףף מה לעשות
באמת? נע חחח זה מביך קצת
אוףף מה לעשות
אנונימי
אחי תעלה קצת תביטחון שלך אחי הכול היה טוב תעשה פתק או משהו וכשתהיה לך חברה אני אומר לך הביטחון רק יעלה
שואל השאלה:
אני מעדיף בלי פתק.. תעזוב
אני מעדיף בלי פתק.. תעזוב
אנונימי
לתת פרח או לגשת ולהתחיל איתה
אנונימי
שואל השאלה:
פרח על הפעם הראשונה? לא חושב..
עוד?
פרח על הפעם הראשונה? לא חושב..
עוד?
אנונימי
תתפוס אותה כשהיא לבד, ותתחיל לדבר כבר:
היי והיא תענה ותתפתח שיחה
היי והיא תענה ותתפתח שיחה
אנונימי
פשוט תהיה אתה, תבוא בנחמדות ותייצר שיחה, בנות זורמות d:
שואל השאלה:
אבל אני מפחד
אבל אני מפחד
אנונימי