התחברות
הרשמה
זה בסדר אם אני בדיאטה ואכלתי עכשיו קופסת קוטג 3% שלמה
24 בינואר 2015, 03:33
דיאטה
הרזייה
שומן
שמירת משקל
תזונה
תפריטים לדיאטה
תשובה אחת
3 אחוז לא נורא אבל אם את אחת שעולה קילו מביסיוויט עדיף שלא לאכול בלילה..
L
LiliTheANGEL
באותו הנושא:
זה בסדר לאכול כל יום קופסת טונה אחת?
אני בדיאטה ואכלתי היום: (למטה). זה בסדר?
אני בדיאטה ואכלתי עכשיו שני משולשי פיצה, גרוע?: ( הרסתי לעצמי
אכלתי עכשיו אגוזי ושקית שוקו ואני בדיאטה (לא נגעתי בכלום כבר שבועיים) זה בסדר?
אני בדיאטה ואכלתי מלא שטויות היום (המשך בפירוט)
אכלתי קופסת גרגירי חומוס שלמה (בערך 500גרם) לארוחת ערב ואני בדיאטה זה בסדר?
אני בדיאטה ואכלתי 3 סוכריות ללא סוכר זה בסדר?
אני בדיאטה ואכלתי עכשיו ג׳חנון לא יכולתי להתאפק מה עושים
אני בדיאטה ואכלתי מרק ירקות בצוהריים ובערב/לילה שתי שניצל דייט זה בסדר?
אני בדיאטה ואכלתי שתי בורקסים די קטנים, זה נורא?
אכלתי עכשיו בטטה בתנור עם גזר בצד ואורז ואני בדיאטה, זה בסדר?