7 תשובות
כל עוד לא אכלת כמות ממש גדולה זה בסדר גמור ואפילו ארוחת צהריים טובה לדיאטה
זה הרבה פחממות ובלי חלבונים. היה עדיף להחליף את האורז בחלבון כלשהו.
בסדר גמור
המזונות האלי כמעט בלי קלוריות
גם בטטה, גם גזר וגם אורז הם פחמימות, עכשיו, הם מקור טוב לפחמימות מורכבות וזה בסדר, רק שהיית צריכה להוריד את אחת הפחמימות ולהוסיף ירק וחלבון, כי רק פחמימות זה לא טוב.
כן אבל כדאי שתוסיפי חלבון כמו בשר או אגוזים...
רק כדי לחדד כמה דברים שאנשים פה כתבו;
הארוחה הזאת מכילה הרבה קלוריות, לפחות 350.
אגוזים זה מקור לשומן ולא לחלבון, למרות שחשוב מאוד לאכול אגוזים.
מקור לחלבון אפשר למצוא גם בקטניות, החלבון של הבשר הוא חלבון לא בריא, את החלבון של מאכלי הגבינה גוף האדם בכלל לא יכול לעכל לדוגמא.
חשוב שתביני שלא רק כמות הקלוריות בארוחה חשובה, אלא גם ובעיקר ההרכב התזונתי.
רציתי רק לתקן כדי שלא תקבלי תשובה מוטעית, בהצלחה, תוכלי לפנות אליי תמיד.
מה שנאמר למעלה להוסיף חלבון במקום פחמימה נוספת זה נכון אבל פחמימות זה ממש חשוב, תשלבי פחמימות בכל ארוחה גדולה.