4 תשובות
קיבלתי 10 במתמטיקה שזה יותר גרוע ואז עשיתי עוד פעם את המבחן כאילו העתקתי ממישהו חכם ואז אמרתי לידיד שלי שיעשה וי ואיקס ויבדוק אתזה כאילו וירשום את הציון ואמא שלה האמינה.. ואז אמרתי למורה שהיו לי ציונים לא טובים (ליום הורים) ואמרתי לו שהיה מבדקון שקיבלתי 85 וגם הוא האמין ועדיין יש לי נכשל במתמטיקה זהו סיפור חיי חחח חחח
אבל אני ממש מפחד!
תגיד/י לה שלא למדת או שלמדת והיה לך במבחן בלאק אאוט (כשלא זוכרים כלום) או משהו כזה...
אין תירוץ שיעזור... תמיד הכל בסוף מתגלה עדיף שתהיה אמיתי לטובתך אני אומר את זה מניסיון...
באותו הנושא: