תשובה אחת
קודם כול אם טסים אז זה לא אומר שצריך להפוך למכונת אכילה בלתי נשלטת.
הכלי רגיל הרבי בפרות מותר לאכול מתוק או מאכלים כמו עוגה גלידה אבל להגביל את הכמות אם אכלת עוגה אז פרוסה אחת בלבד לאזן את המזון לא לאכול בין הארוחות אם בא לך בכול זות אכלי פרי
אם הלכתם להמבורגר וודאי שאת מגבילה עצמך לאחד ולא בכול יום הרבי לטייל הליכה טובה עושה טוב לגוף ולא ישמרו לך פחמימות מיותרות, צחקי הרבה מצב רוח טוב גם נותן משקל טיסה נעימה.
הכלי רגיל הרבי בפרות מותר לאכול מתוק או מאכלים כמו עוגה גלידה אבל להגביל את הכמות אם אכלת עוגה אז פרוסה אחת בלבד לאזן את המזון לא לאכול בין הארוחות אם בא לך בכול זות אכלי פרי
אם הלכתם להמבורגר וודאי שאת מגבילה עצמך לאחד ולא בכול יום הרבי לטייל הליכה טובה עושה טוב לגוף ולא ישמרו לך פחמימות מיותרות, צחקי הרבה מצב רוח טוב גם נותן משקל טיסה נעימה.
באותו הנושא: