7 תשובות
אני קנדית.. יש אמריקאים שחורים ולבנים השחורים הם לא אתיופים הם פשוט אמריקאים בצבע שחור
אנונימית
ברור
וגם אפרו אמריקאים
וגם אפרו אמריקאים
כן יש בכל מקום ויהודים ומוצלמים ונוצרים בכל מקום בעולם
כן
חברה שלי עזבה לקנדה ):
חברה שלי עזבה לקנדה ):
שואל השאלה:
דה.
דה.
אנונימית
ברור.
מהגרים לשם ולעוד המון מדינות.
ראי דוגמא: אבל טספאיי. (/דה וויקנד)
מהגרים לשם ולעוד המון מדינות.
ראי דוגמא: אבל טספאיי. (/דה וויקנד)
כמו שיש בישראל
באותו הנושא: