התחברות
הרשמה
יש לי מחר טיול ואמרו לי שהמסלול מאד קשה אני לא כל כך רגילה ללכת כדאי ללכת בכל זאת?
16 בנובמבר 2014, 18:31
טיול
טיולים
טיול שנתי
בני נוער
תשובה אחת
ברור שכדאי, זו חוויה (:
אםיהיה לך קשה תבקשי הפסקות ותלכי עם המאסף
B
BeHappy❤(קצת פרשתי)
באותו הנושא:
כיתת מב"ר (מסלול בגרות רגיל ) זה כיתה טובה?
איך לא להחליק בטיולים שנתיים כשיש קטע משופע ומחליק במסלול?
אני מתכננת לא ללכת לטיול שנתי (המשך..)
כדאי לי ללכת לטיול שנתי שלא בא לי ללכת אליו בגלל הילדים בכיתה שלי?
כמה זמן בערך צריך ללכת הליכה רגילה כדי להוריד קילו?
אוף איזה ביאוס לכולם יש שביתה ואנחנו חייבים ללכת כי יש טיול-_-
מסלול מומלץ לטיול עם ילדים - מחפשת מסלול קל למשפחות עם ילדים (קבוצה גדולה) - עד שעה וחצי הליכה, עם מקום לפיקניק, באיזור המרכז. תודה.
לטיול שנתי של 3 לילות ו4 ימים עדיף לשים חזייה רגילה או חזיית ספורט?
אין לי עם מי להיות בחדר בטיול שנתי וגם אני לא כל כך רוצה ללכת בכלל אבל זה טיול שנתי אחרון כיתה י"ב, ללכת או שלא?
עד כמה פאדיחות זה ללכת עם חזיה רגילה לים?
מסלול גולדה בחולון - כמה ק"מ זה מסלול הריצה של גולדה בחולון (המסלול הקטן?) תודה לעונים:)