5 תשובות
אחות. כל עוד אנחנו בחיים הכול יכול להשתנות. אני מבינה את מה שאת מרגישה אבל אל תדאגי הכול יהיה בסדר מבטיחה לך. בהצלחהנאחות ורק טוב תמיד.
כל החיים זה חוויה של כישלונות כוס אמק... מבין אותך.
כל כך מבינה
אוף:\
בואי לפרטי לפרוק מה קרה
אוף:\
בואי לפרטי לפרוק מה קרה
שואל השאלה:
יותר מדי דברים שמצטברים מפעם לפעם, ובכל פעם מוסיפים על הכישלון שכבר קיים: (
יותר מדי דברים שמצטברים מפעם לפעם, ובכל פעם מוסיפים על הכישלון שכבר קיים: (
אנונימית
זה עסל, לא אסל..
אנונימי
באותו הנושא: