7 תשובות
השיטה שלי היא לשבת במיטה ולא לנסות בכוח להירדם כי זה לא יעזור אלא
לשבת במיטה רגועה לא לזוז יותר מדי ולתת למחשבות לרוץ בראש.. אפשר סתם לשחזר דברים שקרו או לדמיין דברים שאת רוצה שיקרו ואז הגוף שלך בעצם נרגע ומתעיפיים ונרדמים זה בדוק אני עושה את זה משאני קטנה!
נסה את הטיפים המצויינים שהצטברו במשך השנים בתגית "שינה" וגם תשובות שניתנו בתגית זו. חלק ודאי יצליחו גם בשבילך.

רוצה דוגמאות:
- לעשות מקלחת חמה או אמבטיה חמימה, לפני השינה

- לא לשתות קפה בערב

- לא לישון צהריים

- להירגע לפני השינה (קריאה ומוסיקה שקטה, יוגה - אם אתה אוהב)


ועוד. ראה בתגית "שינה".



בהצלחה ולילה טוב!
מערכת סטיפס
תקראי משהו ואז העיניים שלך לאט לאט יתעייפו עד שהן יעצמו ואת תרדמי
ספר טוב, סרט מצחיק, מחשבות נעימות.
עוד ובנוסף:
בעבודתי אני עובד במשמרות, פעם בוקר פעם ערב פעם לילה וכ'ו.
כל ילד יודע שכדי לשחק צריך לנוח, כי אם לא, איך יהיה לנו כוח לשחק?
היום כשאני מבוגר ויודע שלמשל מחר בבוקר יש לי משמרת ארוכה בעבודה, אני אלך לישון הערב מוקדם, אעצום עיניים ופשוט אירדם על מנת לאגור כוח לקראת המשמרת שמצפה לי מחר.
עוד ובנוסף, כבעלה בקרוב של כמעט בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה אני יכול לומר לך, שאין דבר שאנחנו לא שולטים בו בחיינו שקשור לגופינו.
כשרעבים אוכלים? רק כשרעבים? כשצמאים שותים? רק כשצמאים?
שינה אותו הדבר, אפשר לישון שעות על גבי שעות, ואפשר לישון שעה אבל מה שאי אפשר לעשות הוא לישון פחות ממה שהגוף צריך.
שבת שלום
לספור לאחור ממאה עד אחת שיטה בדוקה ומנוסה.
ע"פ מחקר שנעשה לאחרונה ספירה לאחור מאיטה את את פעילות המוח ומאיצה את תהליך ההרדמות.
קוטב
אני ממליצה לעשות מקלחת חמה מאוד עם סבון ריחני ולצאת ממנה חמים, סמיכה רכה ומיטה רכה (אם אין למישהו אפשר לשים סמיכה רכה על המיטה) לקרוא ספר מ-ש-ע-מ-ם (מכירים את הספרים האלה שאתם רוצים לקנות אבל אז כבר ממש ממש לא בא לכם לקרוא אותם מרוב שהם לא מובנים או משעממים? למי שלא אוהב ספרים זה טוב מאוד) לקרוא 5-10 דקות לכבות את האורות ופשוט לשכב! לפעמים אני נרדמת גם בזמן הקריאה.
נטלי
להיות במחשב זה מעיף את העניים או לכבות את האור אחרי מיקלחת טובה ולנסות לישון לא מצליח קח כדור שינה:))
דוד