התחברות ל

ההזדהות נכשלה, נסה שנית!
אם שכחת את הסיסמה שלך לחץ כאן
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  להרשמה לאתר
התחברת בהצלחה!
טיפים בתגית: שינה
כיצד נעזור לעצמנו להמנע מעייפות?

צמח הלבנדר ידוע כאחד מצמחי המרפא המרגיעים ביותר שקיימים, ואנשים רבים משתמשים בו להפגת חרדות ודיכאונות. משום שהצמח מסייע בשיפור איכות השינה, הוא עוזר להגביר את רמות האנרגיה שלנו בשעות הבוקר וביום שלמחרת.
כדי שהלבנדר יעזור לכם להימנע מעייפות, עליכם פשוט להריח אותו או שמן אתרי שלו. אם אתם משתמשים בשמן אתרי, תוכלו לטפטף אותו לתוך מבער וכך תגרמו לפיזור החומרים הפעילים שלו ברחבי הבית. ניתן גם לטפטף מעט ממנו על גב כף היד או על בית החזה ולשאוף ממנו במשך כמה שעות לפני השינה. אם אתם משתמשים בפרחי לבנדר יבשים, הכניסו כמה לתוך ציפית הכרית שלכם ושאפו אותם במשך הלילה, ואם מנגד אתם משתמשים בפרחים טריים, תוכלו להרתיח אותם במים ולשאוף את האדים.
מוסר הסטיפ: עפרה מאירוביץ -יועצת בכירה בתאריך: 09/07/2017

דירוג:
(3 מדרגים)

איך מעלים את המלטונין לשינה מאוזנת?

בכדי להעלות את המלטונין לשינה מאוזנת בשעות הערב המוקדמות (18:00-20:00), עמעמו את האורות והחשיכו את החדר בהדרגה, כך תאפשרו לריכוז המלטונין לעלות ולהגיע לשיאו בשעות בהם אתם צריכים לישון.
מוסר הסטיפ: מושלם שכזה בתאריך: 07/05/2017

דירוג:
(3 מדרגים)

ערך זה עבר לסביבת דיסקבר
באפשרותך לצפות בו על ידי מעבר לקישור הבא:
"איך לבחור כרית?"
ערך זה עבר לסביבת דיסקבר
באפשרותך לצפות בו על ידי מעבר לקישור הבא:
"טיפים לשינה נעימה ומרגיעה - איך לישון טוב?"
איך אפשר להקל על ההירדמות?

הנה מספר טיפים שימושים ומועילים למתקשים להירדם בלילה ממי שעוסקת בתחום נטורופתיה שנים רבות ומתמחה בניקוי רעלים מהגוף:

- ניחוח לבנדר בחדר השינה היא דרך טבעית מצוינת לשיפור איכות השינה. יש להזליף מספר טיפות של שמן לבנדר על ממחטה ולהכניסה מתחת לכרית לפני השינה. הלבנדר עובד מהר, יש לו תכונות של הרדמה והרגעה. יש ביכולתו להאריך את זמן השינה ולשפר את איכותה. קיימות עדויות כי לבנדר משפיע טוב יותר אצל נשים, מאחר ואצל נשים חוש הריח מפותח יותר.

- הרפיית שרירים מכפות הרגליים ועד לקודקוד. שכבו פרקדן והתחילו בכפות הרגליים. שאפו אוויר עמוקות והתמקדו באזורי המתח באצבעות הרגליים. לאחר מכן הוציאו אוויר ותנו למתח להשתחרר מכפות רגליכם. כעת שחררו את המתח גם משרירי הברכיים, הבטן, העכוז, הירכיים, חזה, ידיים, זרועות עליונות, כתפיים, צוואר, פה, לסת, עיניים ופנים. מחקרים מראים שהרפיית שרירים מקצרת את משך הזמן שלוקח להירדם וגם מסייע להירדם מחדש אם התעוררתם באמצע הלילה.

- מוסיקה מרגיעה ושקטה. לפני השינה האזינו למוסיקה שקטה. מוסיקה מרגיעה עוזרת לשינה איכותית יותר, מפחיתה את מספר ההתעוררויות בלילה ומאריכה את זמן השינה.
מוסר הסטיפ: tberiusi בתאריך: 29/06/2016

דירוג:
(4 מדרגים)

ערך זה עבר לסביבת דיסקבר
באפשרותך לצפות בו על ידי מעבר לקישור הבא:
"איך נושמים כדי להירגע במצבי לחץ?"
ערך זה עבר לסביבת דיסקבר
באפשרותך לצפות בו על ידי מעבר לקישור הבא:
"איזו חליטה מסייעת לשינה טובה?"
איך גורמים לתינוק לישון לילה רצוף?


הנה מספר דרכים המסייעות לתינוק לישון לילה רצוף:

- וודאו שהתינוק אינו הולך לישון רעב ואכל די צרכו לפני השינה, אם זאת על תעמיסו עליו והשתדלו לרווח מעט את זמן ההאכלה מההשכבה.

- השכיבו את התינוק כשהוא עייף, תינוק שאינו עייף יתקשה להירדם. ראו טיפים על סימני עייפות אצל תינוקות בתגית "תינוקות, עייפות".

- הלבישו את התינוק בבגדים נוחים ונעימים המתאימים לעונת השנה, זכרו שתינוקות מסירים לא פעם את השמיכה במהלך הלילה ואינם מסוגלים להתכסות בעצמם לכן חשוב שהבגד יחמם במידת והתינוק אינו מכוסה.

- הקפידו על אווירת שינה הכוללת מיטה ללא צעצועים ואביזרים מושכי תשומת לב, והחשכת החדר.

- התמידו בהרגלי ההשכבה וחזרו עליהם, אל תשנו בכל השכבה דברים בסיסיים כמו מיטה, חדר התינוק, שעה וכדומה.

- אל תמהרו להאכיל את התינוק בכל קימה, כי כך הוא יתרגל שהוא מתעורר כדי לאכול. האכילו אם הוא באמת רעב (לא מדובר על תינוקות בני יומם ולוקח זמן מה ללמוד את התינוק וללמד אותו)

- להתחיל את הבוקר כבוקר ולא כהמשך של הלילה, כלומר להדליק אור, לפתוח תריסים, לשים מוסיקה נעימה, לדבר בקול ולגרום לתינוק להבין עם הזמן אץ ההבדל בין יום ללילה.

- הקפידו על סדר יום קבוע וידוע מוקדם ככל האפשר, דבר שיאפשר לתינוק ללמוד את השגרה שלו, לדעת למה לצפות ולהתאים את עצמו לכך.

מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 08/03/2016

דירוג:
(1 מדרגים)

ערך זה עבר לסביבת דיסקבר
באפשרותך לצפות בו על ידי מעבר לקישור הבא:
"האם ניתן לישון עם מזגן דולק?"
ערך זה עבר לסביבת דיסקבר
באפשרותך לצפות בו על ידי מעבר לקישור הבא:
"כמה שעות תינוק צריך לישון ביום?"
ערך זה עבר לסביבת דיסקבר
באפשרותך לצפות בו על ידי מעבר לקישור הבא:
"איך להקל על רעש הנחירות?"
איך יודעים שהגיע הזמן להחלפת המזרן?


הנה מספר סימנים המעידים שהגיע המועד להחלפת מזרן:

- המזרן מקבל "בטן" כשמעמידים אותו על הדופן הצר שלו

- כאשר הרגשתם ששנתכם טובה ורגועה יותר לאחר שישנתם במקום אחר, על מזרן אחר

- אם שנתכם אינה טובה, אתם מתהפכים הרבה במהלך הלילה וקמים עייפים ועם מכאובים שונים

- אם עברו שמונה שנין מאז שקניתם את המזרן

מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 18/11/2014

דירוג:
(1 מדרגים)

איך שומרים על מזרן חדש?


הנה מספר כללים חשובים בשמירה על מזרן חדש:

- להקפיד להביא את המזרן החדש הביתה עם הובלה ולא לבד על מנת שלא יפגע בדרך וחלילה לא תהיה עליו אחריות.

- לפני הסרת הניילון מהמזרן הניחו אותו על המיטה, בדקו שהמידות אכן תואמות ושזה אכן המזרן שהזמנתם.

- רצוי להניח על בסיס המיטה סדין ישן ורק עליו להניח את המזרן על מנת שהמזרן לא ישרט או יקרע בחלקו התחתון.

- במידה וניתן אווררו את המזרן מספר ימים לפני השימוש בו, כך לא תסבלו מריח של מזרן חדש.

- רכשו מגן מזרן והשתמשו בו באופן קבוע.

- מדי פעם הפכו את כיוון המזרן (בין הרגליים לראש).

- אל תעשנו כשאתם על או בקרבת המזרן.

- השתדלו לא לשתות על המזרן, קשה להוציא ריחות וכתמים ממנו.

- ילדים לא גמולים רצוי שימנעו משינה על המזרן החדש שלכם.

- רצוי לא לעמוד על המזרן וכמובן למנוע מילדים לקפוץ עליו.

- אל תסירו את התווית מהמזרן, במידה ותתעוררנה בעיות זהו הסימן היחיד שיש לזיהוי.

- חשוב לשמור את החשבונית ותעודת האחריות עד תום השימוש במזרן.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 12/11/2014

דירוג:
(1 מדרגים)

איפה לישון חינם או מאד בזול באוסטרליה?


הנה כמה אפשרויות לשינה בזול באוסטרליה:

- נוצרים אוהבי ישראל מאפשרים שינה חינם לישראלים. הם נחמדים, אוהבי שיחה ונדיבים.
אפשר למצוא אותם באתר www.chiburim.com

- לבחור נסיעות לילה באוטובוסים שלהם.

- לבחור בשיוט של כמה ימים, שגם ככה הוא משולב בשינה וזה חוסך את השינה הנפרדת.
תגיות: אוסטרליה,‏ שינה,‏ בזול,‏ בחינם,‏ חו"ל
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 10/11/2014

דירוג:

מה בריא באורגזמה?


מחקרים מצאו שהאורגזמה טובה לבריאות ולגוף מהסיבות הבאות:

- מסייעת להפיג מתח נפשי

- עוזרת לשיפור איכות השינה

- מקלה על החלמת דלקות בגוף

- מסייעת בשיכוך כאבים

- משפרת את פעילות המוח והיכולת השכלית

- גורמת להפחתה בתשוקה לאוכל

- מסייעת לשפר את חוש הריח

- משפרת את מראה העור

- גורמת לאנשים להיות יותר חברותיים

מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 13/10/2014

דירוג:
(13 מדרגים)

איפה יש אתרי רעש לבן ברשת?


האתרים המצורפים יאפשרו לכם להאזין לרעש לבן.


Coffitivity.com

Chrome experiments

Codeopen.io
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 10/10/2014

דירוג:
(1 מדרגים)

איך לישון טוב יותר בזמן המחזור החודשי?


כך תשני טוב יותר בזמן המחזור החודשי:

- קחי משכך כאבים עוד לפני שמתחילה ההתכווצות הקשה והכאבים

- עשי אמבטיה חמה להרפיית השרירים לפני השינה

- השתמשי בטמפונים בכדי שלא תאלצי לקום בלילה להחליף תחבושות

- הקדימי ללכת לישון ושני לפחות שמונה שעות בלילה
תגיות: מחזור,‏ שינה,‏ נשים
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 07/09/2014

דירוג:
(2 מדרגים)

ערך זה עבר לסביבת דיסקבר
באפשרותך לצפות בו על ידי מעבר לקישור הבא:
"האם שינה בחזייה מותרת או לא מומלצת?"
על אילו כללי בטיחות להקפיד בדרום אמריקה?

אלו כללי הבטיחות שתרמילאים צריכים להקפיד עליהם בדרום אמריקה:

- נסיעה מוניות בטוחות - כשרק הגעתם, קחו מוניות של שדה התעופה.

- אל תסכימו לצרף אנשים לא מוכרים לנסיעה שלכם במונית.

- לא לשלם לנהג המונית בשטרות גדולים מדי.

- במונית אל תשימו את המטען שלכם מאחור, אלא לידכם, שלא ייעלם לכם.

נסיעה באוטובוס - הקפידו על נסיעה באוטובוס, כשאתם יודעים מה שעת ההגעה שלכם וכמה שעות תימשך הנסיעה ( נסיעת לילה מומלצת כי אתם מרוויחים שינה באוטובוס, במקום במלון וגם חוסך יום נסיעה).

- שוד - במקרה של שוד השתדלו לא להתנגד לשודדים ומסרו לו שטר גבוה, בתקווה שזה יספק אותו.

- שינה - להשתדל לישון בשכונות בטוחות ואם נקלעתם למקום בעייתי - לא להסתובב בו בלילה לבד.

- כייסים - היזהרו מכייסים וחוטפי תיקים.

- הברחות - לעולם אל תקבלו דברים להעביר בגבול, בשביל אנשים אחרים ואל תפקירו את חפציכם, כך שעלולים להגניב לכם דברים לתיק. אל תעשו טובות לאנשים נחמדים (אישה זקנה או אישה בהריון, איש קשיש) שיבקשו מכם לסחוב להם את התיק או להסכים לשים את התיק שלהם מתחת לכסא שלכם בנסיעה ועוד מלכודות סמים והברחות, שיפלילו אתכם.

- נוכלים - היזהרו מתרגילי עוקץ של אנשים שמתחזים לשוטרים ש"תפסו אתכם חוצים שלא במעבר חצייה".

- שימרו על החוק - צייתו לחוקים המקומיים.

- עירנות נגד טרור - היו עירניים והיזהרו מפעולות טרור.
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 09/08/2014

דירוג:
(3 מדרגים)

ערך זה עבר לסביבת דיסקבר
באפשרותך לצפות בו על ידי מעבר לקישור הבא:
"איך להימנע ממחלת גבהים בטיול?"
ערך זה עבר לסביבת דיסקבר
באפשרותך לצפות בו על ידי מעבר לקישור הבא:
"מה הקשר בין שתייה ונחירות?"
ערך זה עבר לסביבת דיסקבר
באפשרותך לצפות בו על ידי מעבר לקישור הבא:
"אילו בגדים מומלצים לשינה?"
באילו דרכים ניתן להקל על נחירות בלילה?

הנה מספר דברים היכולים להקל על נחירות בלילה:

- שכיבה על הצד

- הימנעות משתיית אלכוהול לפני השינה

- טיפול בהצטננות לסובלים מכך
מוסר הסטיפ: מערכת סטיפס בתאריך: 30/05/2014

דירוג:
(1 מדרגים)