2 תשובות
משקלך כפול המרחק יספק את כמות הקלוריות ששרפת במהלך הפעילות.
ניתן להוסיף עוד קצת קלוריות לספירה על מאמץ ניכר.
בגדול, הורדת קלוריות בפעילות חד פעמית כזאת הנה מזערית.
הדרך לראות תוצאות משמעותיות היא בעיקר ע"י שילוב של תזונה המהווה את המדד העיקרי להורדת משקל משמעותית.
כמו כן, יש לשמור על פעילות קבועה לאורך זמן על מנת לראות תוצאות משמעותיות.

בהצלחה!
אנונימי
חישוב הוצאה אנרגטית ( הוצאה קלורית) נעשה באופן הבא: עצימות האימון, דופק האימון ומשך האימון בדקות. כמובן שמשקל הגוף מהווה פקטור.

דוגמא להוצאה אנרגטית לאימון בעצימות 60% ודופק אימון 140 HR. חישוב צריכה קלורית לשעה – 576=60X4.8X2.0 (הסבר: 2.0 צח"מ לדקה, 4.8 קלוריות לליטר, 60 -משך האימון).
230 קלוריות מתוך ה-576 הם משומן ו- 346 הם מפחמימות.
יצחק חביב מומחה סטיפס