3 תשובות
כן זה מחטב, ולמי שרוצה לעשות אז תעשו כמות חזרות שווה שתהיה מחולקת ל 3-5 סטים עם רווחים של דקה בערך, אולי דקה וקצת לא יותר.
לעשות הכי הרבה שאפשר
נגיד כל סט 35 ובסט האחרון שתרגישו שאתם כבר נופלים ולא מסוגלים לעשות את החזרה האחרונה זה אומר שזה מעולה, הכי אפקטיבי.
וכשמשתפרים להעלות את החזרות כל הזמן.
לעשות הכי הרבה שאפשר
נגיד כל סט 35 ובסט האחרון שתרגישו שאתם כבר נופלים ולא מסוגלים לעשות את החזרה האחרונה זה אומר שזה מעולה, הכי אפקטיבי.
וכשמשתפרים להעלות את החזרות כל הזמן.
זה מחטב? את התחת? כי גם אני רוצה לדעת וכמה פעמים ביום צריך לעשות?
3-4 שבועות.
באותו הנושא: