17 תשובות
וואו כן
אני! אני כל הזמן חושב על זה.. האתר פחות נוח
בזבוז זמן, כסף והשקעה
בשביל גג 300-400 הורדות זה לא שווה
אני
וואי חייבים!
גדולים וחכמים ממך חפרו שנים על זה למערכת סטיפס ולא הצליחו...
אני.. (:
אני וזה לא יעזור שיהיו פה מלא תגובת של ''אני'' לסטיפס לא מזיז, אז למה לשאול? כדאי שזה יהיה בשאלות החמות?
אנונימית
רעיון אדיר לכו על זה
:)
צריך דחוף.
אני.