7 תשובות
חייב לשטוף ידיים כדי לא להעביר מחלות מקווה שעזרתי ;)
לא להגזים.
שטיפת ידיים טובה תמיד אך גם לשטיפה ללא אבחנה נזקים.
שטיפת ידיים טובה תמיד אך גם לשטיפה ללא אבחנה נזקים.
כן
לא שוטף ידיים לפני האוכל, גם כי אני לא אוכל עם הידיים וגם כי אין באמת צורך, חתול בייתי הוא "נקי" מספיק כדי לא לפגוע בנו.
אני לא יודע אם כולם עושים את זה אבל ברמת העיקרון חייבים
אנונימי
זה מחייב. כן
כן. בודאי. זה מאוד חשוב, ובכלל לא קשה לביצוע.
באותו הנושא: