6 תשובות
מדריכה בצופים ><
ניקיתי חרא של חיות כוסעמק -,-
לא עשיתי:0
בשנה שעברה הייתי בכיתה י והתחלתי עם כנפיים של קרמבו.
מאז אני שם וזה הדבר הכי מתגמל ומדהים שיצא לי לעשות,
אני ממליצה להצטרף בכל מסגרת ולא רק בגלל מחויבות אישית.
תנועה מדהימה, אנשים מדהימים!
מאז אני שם וזה הדבר הכי מתגמל ומדהים שיצא לי לעשות,
אני ממליצה להצטרף בכל מסגרת ולא רק בגלל מחויבות אישית.
תנועה מדהימה, אנשים מדהימים!
אני ממ"צית -מדווחת למשרד החינוך את שעות המחויבות של הכיתה.
גן ילדים, נשארו לי 3 שעות שאין לי עצבים לסיים אותן חחח
באותו הנושא: