תשובה אחת
לא לפי החוק קטין המגורש מבית האופוטרופוס שלו הינו -קטין חסר אמצעים.
בעקרון מגיע לקטין לתבוע את הוריו ולקבל פיצויים מהמדינה ולקבל תמיכה נפשית כלכלית ולימודים.
אבל כמובן שזהו תהליך ארוך מאוד ומייגע.
בעקרון מגיע לקטין לתבוע את הוריו ולקבל פיצויים מהמדינה ולקבל תמיכה נפשית כלכלית ולימודים.
אבל כמובן שזהו תהליך ארוך מאוד ומייגע.
באותו הנושא: