9 תשובות
יש ויש... מכירה הרבה אנשים קרים ומכירה הרבה אנשים חמים. אני אישית בן אדם קר.
חמים, כי אני מתחבר למה שמתאים לי. לא אלך למה שלא מתאים לי. מצא מין את מינו.
הייתי קורא לזה אחרת
יש יותר מידי אנשים שעסוקים בעצמם והחום שלהם מופנה לעצמם
הרוב שאני מכיר זה האמצעיים בין חם לקר וחבריי הקרובים חמים לגמרי
אני לא מרשה לאיש קר להיות בסביבתי
יש יותר מידי אנשים שעסוקים בעצמם והחום שלהם מופנה לעצמם
הרוב שאני מכיר זה האמצעיים בין חם לקר וחבריי הקרובים חמים לגמרי
אני לא מרשה לאיש קר להיות בסביבתי
קרים.
יש ויש
יש כאלה שהם חמים ויש כאלה שהם "פריג'ידר"
זה לרוב משהו שהוא טבוע בבנאדם
יש כאלה שהם חמים ויש כאלה שהם "פריג'ידר"
זה לרוב משהו שהוא טבוע בבנאדם
חמים.
תהיה אדם חם לאחרים ואחרים יגיבו בהתאם. מעטים האנשים שאני מחייכת אליהם ולא מחזירים חיוך וכן הלאה
תהיה אדם חם לאחרים ואחרים יגיבו בהתאם. מעטים האנשים שאני מחייכת אליהם ולא מחזירים חיוך וכן הלאה
אני
מהכרות ראשונית רוב האנשים קרים, אחרי זה יש ככה ויש ככה.
אנונימי
פושרים
אנונימי
אני מתחבר רק לאנשים חמים נתקלתי גם בקרים הם לא מחבריי הקרובים.
באותו הנושא: