התחברות
הרשמה
מה עושים שהכל נראה רע, שאין כוח להתמודד עם החיים המסריחים האלה שאף אחד לא מבין אותך שאתה חושב שאם תדבר לקיר, זה יהיה יותר טוב
7 בינואר 2014, 21:47
כוח
חיים
דיכאון
נפש
מצב רוח
2 תשובות
ממשיכים בחיים חרא ומקווים לטוב...
ד
דתיה בסטייל :)
אין כל כך מה לעשות חוץ מלהאמין שהכל יהיה טוב ולדעת שזה תקופותת
א
אממ...😁
באותו הנושא:
אין לי כוחות להתמודד עם העיגולי זיעה האלה, מה עושים?
להתמודד עם מות האב - אבא שלי נפטר לפני כחודשיים בערך, ואני לא מצליח להתמודד, מה לעשות?
התמודדות עם רגשות אשמה - יש לי בעיה, אני נאלץ להתמודד עם רגשות אשמה כל החיים שלי וזה קשה לי, מה עושים במצב כזה?
להתמודד עם מגרנה ללא כדורים - מה עושים במיגרנות שאין כדורים שעוזרים ויש סחרחורות ובחילות?
להתמודד עם בדידות ועצב - מה עושים שמרגישים בודדים ולבד וכזה עצוב?
למה יש אנשים שהכל אצלם מושלם ויש כאלה שהכל אצלם הפוך?
איך להתמודד עם חברות קנאיות?
להתמודד עם כאב מחזור - מה עושים עם כאבי מחזור חזקים?
מי שהוריד כבר iOS 11, יש שינוי או שהכל נראה אותו הדבר?
להתמודד עם קנאה של אחרים - איך אני צריכה להתנהג שאחרים מקנאים בי?
להתמודד עם בדידות - מה עושים כשמרגישים לבד? זו פשוט תחושה שגורמת לייאוש.