3 תשובות
מאוחר מידי, אין מה לעשות... מצטער: (
תתחילי לעשות תרגילים למה אם לא מחר כולך תהיי תפוסה וזה לא כיף.. אני מאמן ומדריך בחדר כושר
יואו גם אני הייתי.. חזרתי עכשיו -,- ואין לך ממש מה לעשות.. דיי מאוחר. תשתדלי מחר לא להתאמץ יותר מדי ולא לעשות תנועות 'חדות'. (:
באותו הנושא: