5 תשובות
לא זה עוצר את שריפת הקלוריות והגוף צריך להיתרגל להבדל... ממותר רק אחרי חצי שעה!
זה מומלץ כי כדאי להחזיר את הויטמיניםמ שהגוף שרף
לאכול משהו מתוק עם סוכר כי שעושים פעילות גופנית יש ירידת סוכר:-)
לא חייב מיד יש לך חלון הזדמנות של כשעה מסיום האימון בשביל למלא מחדש את מאגרי האנרגיה שלך עם פחמימות חלבונים ושומנים:)