6 תשובות
קשה וזה מה שעושה אותו יפה
בינוני... הייתי שם לפני חודש בטיול שנתי
אוקי. שביל הנחש ממש קשה.
לעלות רגלי מצד מערב של ההר-קל וקצר..
שביל הסוללה איני יודעת.. אם הוא בצד המע'-אם הוא בצד של הרכבל-אז זה מזרח.
תעלי בשביל הנחש. הוא ארוך ומייגע, אבל שווה כל שניה, בעיקר בזריחה.
אנונימית
או מצדה איזה נוסטלגייה.
תאכלס הכי כיף עם חברים אז סבבה כזה.