6 תשובות
קשה וזה מה שעושה אותו יפה
בינוני... הייתי שם לפני חודש בטיול שנתי
אוקי. שביל הנחש ממש קשה.
לעלות רגלי מצד מערב של ההר-קל וקצר..
שביל הסוללה איני יודעת.. אם הוא בצד המע'-אם הוא בצד של הרכבל-אז זה מזרח.
שביל הסוללה איני יודעת.. אם הוא בצד המע'-אם הוא בצד של הרכבל-אז זה מזרח.
תעלי בשביל הנחש. הוא ארוך ומייגע, אבל שווה כל שניה, בעיקר בזריחה.
אנונימית
או מצדה איזה נוסטלגייה.
תאכלס הכי כיף עם חברים אז סבבה כזה.
תאכלס הכי כיף עם חברים אז סבבה כזה.
באותו הנושא: