9 תשובות
אומרים עד 2 ביום
אבל היה יום אחד שיצא לי לאכול 4 ולא קרה כלום חחח
לא מומלץ יותר מ 3
אנונימית
אומרים 2 3 ליום
מומלץ לא יותר מ-2 ביום
אבל יום אחד יותר חדפ זה סבבה
מומלץ עד 2 ביום לאדם פעיל
למרות שלא יקרה כלום אם תאכל 3 פשוט לטווח הארוך זה לא ממש בריא
גם 10 זה בסדר.
לא להקשיב להמלצות של משרד הבריאות
מומלץ 1-2 ביום אבל כאילו אם פעם ב יצא לך לאכול איזה 3 לא כזה יקרה משהו
פיזית כנראה 300
מומלץ 2-3 אבל יש ספורטאים שאוכלים הרבה יותר מזה... אם את/ה זז/ה ומתאמנת כמו בן אדם ממוצע, אז 2-3. אם יש בעיה של כולסטרול גבוה אז פחות..

תלוי גם בגובה ובמשקל כמובן, אם את/ה פיזית יחסית קטן אז עדיף 1-2 ביצים
התחברות ל