10 תשובות
שש
את החלבון מותר כמה שבא לך, את החלמון מותר עד 4-5 לדעתי
לע
אכלתי 3 בסדר פסח ולא קרה לי כלום
אבל עדיין עדיף לא הרבה
2 עד שלוש
זה לא שקורה משהו מייד.. בביצים יש המון כולסטרול שמצטבר ויכול לגרום להתקף לב ועוד דברים לא נעימים בעתיד
אפשר כמה שבא לך, זה בריא ומומלץ מאוד
הכולסטרול לא עולה מזה, יש המון מחקרים
אם תאכל יותר מ4 יבואו משטרת הביצים ויקחו לך את הביצים (לא האלה לאכילה)