10 תשובות
עדיף 2
לא יותר משלוש
2
2 ואם יותר אז בלי חלמון
אני אומרת 50 תנשה ולאכול כמה שיותר ותגיד
אנונימית
3
יש שאומרים אחת, יש שאומרים שתיים. אבל לא יותר משלוש בוודאות
3
2
ואם אין לך תחליף אחר לחלבון אז עוד ביצה אבל בלי החלמון
ואם אין לך תחליף אחר לחלבון אז עוד ביצה אבל בלי החלמון
באותו הנושא: