תשובה אחת
אני חושבת שאתה עוד צעיר והחוסר בבת זוג הוא מובן לגמרי, אבל כשזה יגיע זה יהיה טוב ואתה תבין למה לא היה לך עד עכשיו ושהכל משתבש לטובה , הכל בזמן שלו ובעיתו ובינתיים תתעסק בעצמך. זוגיות לא בהכרח תפתור לך את תחושת הבדידות כי אם לא תאהב את הלבד שלך הפרטנר ירגיש שאתה מפתח תלות וזה יצור זוגיות לא בריאה
באותו הנושא: