7 תשובות
מההקבצה הכי נמוכה את לא תעלי בחיים לא1 בשנייה, תעשי מבחנים, תקבלי ציונים טובים ולאט לאט תעלי בהקבצות.
תאמרי לרכזת, למחנכת שלך, אני רציתי לרדת הקבצה באנגלית והורידו אותי
שואל השאלה:
אני כן מקבלת ציונים טובים ואני עושה אפילו חומר של א1 עם המורה הפרטית שלי ואני מבינה אבל אם אני אעשה מבחן מעבר לא1 אני אכשל בטוח ואני לא אקבל ציון מספיק טוב בשביל לעלות וזה מבאס לי תתחת:(
אני כן מקבלת ציונים טובים ואני עושה אפילו חומר של א1 עם המורה הפרטית שלי ואני מבינה אבל אם אני אעשה מבחן מעבר לא1 אני אכשל בטוח ואני לא אקבל ציון מספיק טוב בשביל לעלות וזה מבאס לי תתחת:(
אנונימית
שואל השאלה:
לרדת זו לא בעיה לעלות זו קצת יותר בעיה
לרדת זו לא בעיה לעלות זו קצת יותר בעיה
אנונימית
אחותי את לא ריאליסטית,אף אחד לא יעלה אןתך לא1 מההקבצה הכי נמוכה, קודם תעלי לב1
שואל השאלה:
מה-
חברה שלי רצתה לעלות והביאו לה מבחן מעבר.. למה שלי לא יביאו? בטח שזה אפשרי
ואין לנו ב1 יש לנו א2 וא1
מה-
חברה שלי רצתה לעלות והביאו לה מבחן מעבר.. למה שלי לא יביאו? בטח שזה אפשרי
ואין לנו ב1 יש לנו א2 וא1
אנונימית
מה מה?
באותו הנושא: