8 תשובות
יש אנשים שמנים שהם יפים
עודף משקל לא מכער זה בטוח
אני אפילו חושבת שאם אעלה במשקל במידה מסויימת אני אהיה יותר יפה, לעומת זאת יש לי חברה שאובססיבית ללהיות רזה רזה
עודף משקל זה דבר שיכול להחמיא או לכער אבל זה אינדיבידואלי
יש ויש לפעמים שומן מעכיר על היופי אין מה לעשות פנים שמנות מידי זה כבר מאבד מהיופי כנ"ל לגוף
אנונימית
לדעתי אין דבר כזה בן אדם לא יפה, זה הכל תלוי בטעם, יש אנשים שיאהבו את איך שאני נראת ויש כאלה שלא וזה בסדר וזה לא אומר שאני מכוערת
וגם שמנות הן יכולות להיות מאוד יפות, לא חושבת שהשומן הוא זה שעושה אותן מכוערות כי אין דבר כזה באמת, זה פשוט אידיאל היופי המטומטם שיש בדור שלנו.
זה הכל קשור בטעם וריח ואף אחד לא מכוער.
יש חלק יפים ויש חלק שפחות, כמו שיש רזים יפים ורזים שהם פחות יפים כך זה גם אצל שמנים, אני חושב שאצל כל בן אדם יש יופי בדרך מסויימת
אנשים שמנים הם יפים אבל אני שמנה לא יפה וגם אין לי חברים ויש לי חולי נפשי
סורי אבל אני לא יודעת אם אני שמנה שמע יש לי לדעתי קצת יריכיים אבל לכל הבנות יש בדיוק כמוני ואני מושלמת כמו שאני ואני לא אומרת את זה על עצמי אנשים אומרים עליי את זה ומי שלא טוב לו יום טוב לו ומוזמן להביא קבלה והמבין יבין
לא הייתי מנסח את זה כ"לא יפים" כל אחד יש לו טעם שונה. אבל אני אישית פחות נמשך. גם מבחינה בריאותית.
הם חד משמעית יפים.