7 תשובות
ביטחון עצמי נמוך, יש לשפר ולעבוד עליו.
אל תתייחסי
שואל השאלה:
תודה על הנעץ
תודה על הנעץ
אנונימית
פשוט תנסי להתעלם
תתעלמי, הן סתם קנאיות.
אם הן באמת כאלה אז זה עצוב אבל פשוט תדעי שיש מלא אנשים כאלה ואין מה לעשות עם זה אז תעבדי על הבטחון שלך כדי שתתמודדי עם העולם, כי אם לא זה יפריע לך בכמעט כל דבר שתרצי.
זה בא מבטחון עצמי נמוך
מרגיש כאילו את לא אוהבת את עצמך מספיק
רק ביום שתקבלי את החסרונות שלך ו"תחבקי" אותם יהיה לך יותר קל, ביום שתפסיקי להשוות
ככה גם תפסיקי לחשוב שהכל מכוון אישית אלייך, וההיפך גם אם כן אז זה לא יזיז לך.
וכן זה תהליך קשוח אבל אם נמאס לך להרגיש בלחץ הזה ובמקום שאת פחות מאחרים או ששופטים אותך תתחילי
זה בא מבטחון עצמי נמוך
מרגיש כאילו את לא אוהבת את עצמך מספיק
רק ביום שתקבלי את החסרונות שלך ו"תחבקי" אותם יהיה לך יותר קל, ביום שתפסיקי להשוות
ככה גם תפסיקי לחשוב שהכל מכוון אישית אלייך, וההיפך גם אם כן אז זה לא יזיז לך.
וכן זה תהליך קשוח אבל אם נמאס לך להרגיש בלחץ הזה ובמקום שאת פחות מאחרים או ששופטים אותך תתחילי
כולם מדברים עליי ואני סוגר אוזניים אין בהם אמון
אם הם מדברים עלייך הם משועממים והם לא צריכים לעניין אותך ואם הם לא מדברים עלייך אין לך מה לחשוש, אנשים תמיד בוהים במה שנראה להם שונה מהרגיל זה לא בהכרח משהוא רע תחפשי אנשים טובים שיהיו בסביבתך כאלה שתרגישי טוב להסתובב איתם זה עוזר מאוד
אם הם מדברים עלייך הם משועממים והם לא צריכים לעניין אותך ואם הם לא מדברים עלייך אין לך מה לחשוש, אנשים תמיד בוהים במה שנראה להם שונה מהרגיל זה לא בהכרח משהוא רע תחפשי אנשים טובים שיהיו בסביבתך כאלה שתרגישי טוב להסתובב איתם זה עוזר מאוד
באותו הנושא: