6 תשובות
גם אצלי לא משתמשים במגבת כמעט
הפעמים הראשונות קצת מלחיצות אבל זה עובר ומגבת תביא
כולם צריכים להביא מגבת, אין סיבה שתרגיש מובך

אני ממש מבינה את התחושה שלך, מה שעזר לי להתגבר על זה זה פשוט להתמקד בתרגילים שלי ולא להסתכל על אף אחד, ככה לאט לאט החרדה עוברת
תעשה מה שנוח לך לאף אחד לא אכפת כולם מרוכזים בשלהם
שואל השאלה:
זהו זה מה שהבנתי אבל עדיין כאילו זה מוזר לי להסתובב כזה עם מגבת ולהיות היחיד לא יודע
אנונימי
תביא מגבת זה מרגיש יותר נעים
לא יודעת למה במכון שלך ככה אבל אצלי כמעט כל אחד שתראה בא עם מגבת ותשמע אני גם ממש חדשה במכון אבל כבר באימון השלישי אזרתי אומץ לעשות את התוכנית שאני אמורה לעשות
תבוא גם בשעות שיחסית אין אף אחד במכון
התחברות ל