5 תשובות
אף אחד צא שופט אותך וקח בחשבון שגם כל מי ששם גם היה פעם ראשונה במכון בשלב מסויים והרגיש כמוך
לא שופטים אותך כל אחד מסתכל על עצמו
לא יודעת איך להגיד את זה אבל לאפחד לא אכפת ממך, כולם מרוכזים באימונים של עצמם
תשמע ממה שהצלחתי להבין אתה פשוט סתם מרגיש מוזר כי אתה חדש בחרכ בתכלס אתה לא מעניין אף אחד (לא בקטע מעליב)
שואל השאלה:
מעולה, אני חדש ואני מרגיש מובך כזה מפחד שאנשים יתעצבנו עליי שהשתמשתי יותר מדי זמן במכונה או משהו
מעולה, אני חדש ואני מרגיש מובך כזה מפחד שאנשים יתעצבנו עליי שהשתמשתי יותר מדי זמן במכונה או משהו
אנונימי
באותו הנושא: