8 תשובות
בכלל לא
שלילי
תהני
לא
הייתי צופה פעם בהרצאות תוך כדי
עם אוזניות כמובן
אני עושה את זה
ככה רואה פרק וקולטת שעברה שעה זה נדיר
לא זה לא מוזר
לא חושבת
אני עושה את זה כל פעם, רואה פוקימון בלי בושה באמצע החדכ