12 תשובות
לדעתי אתן צודקות זה מגעיל ברמות בעיניי אני פשוט סטרילית ברמות אבל
ובכללי הן היו צריכות לכבד את ההחלטב שלכן
ולגבי זה שאכלתן גם אז מה מה אכפת להן
לדעתי אתן צודקות
מה הבעיה שלהן לחתוך את זה? הרבה יותר עדיף מלהעביר מפה לפה של 6 אנשים
וגם זה שאכלתן כבר מה זה משנה להן למה שיאסרו עליכן לאכול את זה
שואל השאלה:
זה באמת מעצבן אותי אבל אין עם מי לדבר זה כמו לדבר לקיר אני יודעת שבסוף הם לא יחתכו ובואו זה מגעיל להעביר מפה לפה שש בנות
אל תתני להן תביאי סכין ותחתכי את זה
אתן צודקות אין סיבה שימנעו מכם לטעום משהו גם אם כבר טעמתן בכל זאת שילמתן והזמנתן ביחד. וגם לגבי החילוק, אין שום בעיה בלחתוך חתיכות. ותנסי להסביר להן שזה קבוצתי ושצריך להתפשר ואם צריך לעשות הצבעה אז שתעשו
אתן צודקות , אבל אולי תגידי להן שפשוט תחתכו לחצי חצי להן שיאכלו מפה לפה וחצי לכן ואתן תחתכו אותו שככה אתן לא תאכלו מפה לפה.
שואל השאלה:
תקשיב זה כמו לדבר לקיר החברה הזאת שלא רוצה לחתוך כולם מפחדות ממנה אני היחידה שעומדת על שלה ואומרת את מה שאני חושבת הם מפחדות ממנה
שואל השאלה:
בגלל זה אני יודעת היום שלא נחתוך כי עם זה היה מישהי אחרת היא הייתה צורחת עליה והיינו חותכות ולגבי זה שלא נטעם. אנחנו שילמנו כסף למה שלא נאכל
מה את שואלת אותה בכלל
תחתכי ותאכלי ותני לה לצרוח עד שהיא תאבד את הקול
אנונימית
תגידי לה לבוא קצת יותר מאוחר אחרי שזה מגיע וכבר תחתכי את זה
שואל השאלה:
לא אנחנו צריכות לאסוף את זה קבענו שנהיה אצלה בשעה מסוימת כדי שכולם יביאו את הכסף
אהה אוי
אולי פשוט תביאי סכין תנסי שאת תהיי בראש העניינים ולא מאחורה ואז תחלקי את זה לבנות
התחברות ל