התחברות הרשמה

אם שתי חברות שלי עיצבנו אותי

ואני כעסתי עליהן
מי צריכה לבקש סליחה אני או הן?
5 באפריל 2024, 10:25
עצביםמצב רוחחברה הכי טובההרגעהידידות    
4 תשובות
מה קרה אבל
W
WAGGED$
אם כעסת על משהו לגיטימי אז הן אבל אם התעצבנת סתם אז שתיכן בתכלס.
לפי דעתי.
Z
ZhenyaZephyr
אף אחת
מ
מהדורה מוגבלת ביותר
תלוי על מה
א
אחלה..
באותו הנושא:
רק אותי התשובות לשאלה עם השגיאות כתיב עיצבנו..?
אוקי אז ראיתי פוסט שהתגובות בו עיצבנו אותי
אמרתי שהפלייסטיישן 4 אוברייטד כי עיצבנו אותי
ממש עיצבנו אותי כנסו אשמח לדעתכם
אחותי עיצבנו אותי אז בא לי להחזיר לה, תנו רעיונות
חבר שלי עיצבן אותי ממש והוא רוצה לדבר בוידיאו עכשיו (הוא לא יודע שהוא עיצבן אותי)
אוף חברות שלי עיצבנו אותי כל כך ואני לא מצליחה לישון (לא ספאם)
אמא שלי ממש עיצבנו אותי
גזענים עיצבנו אותי ואני ממש מתאפק לא לחזור לעשן מה לעשות?
חברות שלי עיצבנו אותי ואז
כנסו שניה אני בוכה כי חברות שלי ממש עיצבנו