11 תשובות
לא
חד משמעית לא
אבל לאח שלי כן
כן
ובדכ לא כי מעצבנים אוותי אלא סתם ככה
לא כי עצבנו אותי אבל לתת סתם כאפות בטוסיק לחברות שלי ברור
בעיטה כן
בטח זה היה מזה מצחיק אם זה היה הפוך
חח אני עושה את זה לחברה שאני אוהבת (בקטע חברי בנות יבינו אותי)
בתחת הרבה יותר משפיל. לביצים זה סתם כואב
^אה לא שמתי לב.. היתה עוד שאלה של לאיפה יותר משפיל לקבל מכה
שואל השאלה:
מסכנים
אנונימי
שואל השאלה:
ניראה לי עניתה לשאלה לא קשורה
אנונימי