4 תשובות
הגיוני שעצבן אותך.
ואת יכולה לדבר מהמקום שלך, לומר לה שזה לא 'פשוט וקל'. זה תהליך, זה דרך חיים וזו בעיה נפשית מתמשכת שמצריכה טיפול ובאמת רצון.
יש מלא אנשים בלי מוח בין האוזניים מה לעשות חלול קוקוס ממשיכים הלאה
לדעתי זה לא בסדר שעיתצבנת כי בתכלס היא לא ידעה כנראה זה פליטת פה רוב הסיכויים שגם אני הייתי אומרת את זה בטעות
יכול להיות שזה בא באמת ממקום שהיא לא מבינה. אנשים שלא בתוך זה לא מבינים איך זה מרגיש לעבור את זה, מבחינתם זה פשוט מאוד לאכןל
לא תמיד זה בא ממקום של זלזול כנראה שהיא פשוט לא הבינה את הסיטואציה וברוך השם שאין לה את ההפרעה בשביל להבין