6 תשובות
כי לא נעים להיות שמן ולפי החברה זה פשוט ככה
לפי מודל היופי היום רזה זה יפה
אנונימית
לצערי הפכו את זה ל"קללה" או להשפלה כלשהי כי כאילו זה לא מקובל להיות ככה ולא בריא
אף אחד לא מסתכל מבחינה בריאותית, תהיי רזה ויעודדו אותך, כי זה הסטנדרט. וההפך לגבי להיות מלאה
כי המטרה היא בשנים האחרונות זה להיות רזה אז רואים בשמן משהו רע כי איך משהו יכול להיות שמח בגוף שלו אם הוא לא נראה כמו מודל היופי של הרגע הזה שישתנה עוד שבוע,( יש גם אנשים שמשתמשים במילה האנורקסית כדי לרדת על א.נשים כי אם את רזה קיצוני גם על זה מסתכלים)
כי זה מעיד על הזנחה עצמית וזה דבר שהוא לא טוב וגם זה לא בריא לטווח הארוך וזה מכוער
התחברות ל