16 תשובות
לא אבל זה ממש מעליב מבחינתי זה כן
שואל השאלה:
אתם תגידו לחברה שלכם שהיא שמנה או מלאה?
אתם תגידו לחברה שלכם שהיא שמנה או מלאה?
אנונימי
לא, זאת העלבה ברמה הגבוהה ביותר. קללה זה עוד מילה קטנה. שמן זו מילת גנאי שיכולה לפרק עמים. אפילו בצחוק אל תגידו שאני ש*מנה
שמן זה לא קללה זאת מילת תיאור
זה העלבה
כל הבנות פה לא לעשות לי מינוס, שמנה זה העלבה
כל הבנות פה לא לעשות לי מינוס, שמנה זה העלבה
מיו
אני בת וזאת כן העלבה. פשוט לא קללה כמו בן שרמוטה או משהו כזה
אני בת וזאת כן העלבה. פשוט לא קללה כמו בן שרמוטה או משהו כזה
לא, אבל יכול מאוד לפגוע במרבית מהאנשים וכדאי להפחית בכמות הפעמים שאנו אומרים את המילה הזאת בחברה כי זה יכול לגרום לאנשים להתאבד למרות שיש להם עוד הרבה שערים ודלתות לפתוח
שואל השאלה:
שמן זאת עובדה, הסיבה שזה מעליב כי להיות שמן זה רע
שמן זאת עובדה, הסיבה שזה מעליב כי להיות שמן זה רע
אנונימי
שואל השאלה:
שמן זה התיאור המדויק והאובייקטיבי. זה מישהו עם אחוז שומן גבוהה.
לקרוא למישהי דבה או מלאה זה לא מדויק.
שמן זה התיאור המדויק והאובייקטיבי. זה מישהו עם אחוז שומן גבוהה.
לקרוא למישהי דבה או מלאה זה לא מדויק.
אנונימי
תלוי למי זה נאמר. בן אדם שמחשיב את זה בתור קללה יעלב, בן אדם שלא רואה את זה בתור קללה לא יעלב
שואל השאלה:
ראוי להערכה^^
ראוי להערכה^^
אנונימי
^מסכימה עם בן אדם במצוקה
אני אדם שמן וכשחברים שלי יורדים עליי בצחוק על השומן אני צוחקת איתם זה לא פוגע בשיט מה שכן בעבר כשהייתי קטנה היו מציקים לי בגלל זה והשתמשו בניראות שלי נגדי מה שגרר המון תיעוב עצמי ודימוי עצמי נמוך
אני מניחה שזה תלוי איך זה נאמר מה היה הקונטקסט ואם אני מכירה את הבן אדם או לא
אני אדם שמן וכשחברים שלי יורדים עליי בצחוק על השומן אני צוחקת איתם זה לא פוגע בשיט מה שכן בעבר כשהייתי קטנה היו מציקים לי בגלל זה והשתמשו בניראות שלי נגדי מה שגרר המון תיעוב עצמי ודימוי עצמי נמוך
אני מניחה שזה תלוי איך זה נאמר מה היה הקונטקסט ואם אני מכירה את הבן אדם או לא