11 תשובות
לא.
אבל כן הפרעה ברוב המקרים.
אבל כן הפרעה ברוב המקרים.
בעיקרון לא, אבל יש הרבה אנשים שלצערנו משתמשים בזה בתור עלבון
תלוי בשימוש של זה
באותה מידה אתה גם יכול להגיד שבן זונה זו לא קללה
באותה מידה אתה גם יכול להגיד שבן זונה זו לא קללה
לא זה שווה רצח
לא.
כן וצבוע מי שאומר שלא
אנונימי
תלוי איך לוקחים את זה
אם בוחרים להעלב אז רזה זו קללה לא פחות
אם בוחרים להעלב אז רזה זו קללה לא פחות
כל כך לא
שמן זה לא קללה, הרבה משתמשים את זה בתור קללה ולצערי אלה שהם מלאים לוקחים את זה קשה ואז מתחיל הפרעות אכילה שזה עצוב
באותו הנושא: