25 תשובות
כי זה כאילו גבר נשי סתם סטיגמה כזו
כי ככה אנשים החליטו להשתמש בזה כקללה
הם מחשיבים את זה כקללה כמו שאנשים מחשיבים שמנה לעלבון
כי הם לא מבינים את המשמעות של זה ומפרשים את זה כדבר רע ונשי ומעליב.
זה כמו שאומרים "אוטיסט" בתור קללה, אלה אנשים בורים פשוט.
אנונימית
להגיד למישהו יא הומו זה בדרך כלל כמו להגיד יא לא גברי אחד. פחדן או נשי. סטיגמתי הומופובי ומגעיל אבל ניתן להבין למה זה משתמשים בזה כגנאי
אנונימית
האנשים האלה משתמשים גם במילה אוטיסט כקללה
סתם חיים בסרט ולרוב זה ילדים שלא מבינים שום דבר מהחיים שלהם
זה לא כזה עמוק
שואל השאלה:
הבנתי,תודה רבה לכם.הלוואי ויכלתי להעניק לכולכם פרחים!
אוטיסט ונכה וכל הדברים האלו באמת זה פשוט מזעזע אתמול מישהו צחק על מישהו קרוב מאוד במשפחה שלי שיש לו את זה
פשוט עצוב שזה לגיטימי היום לצחוק על דברים כאלו כנל להומו ליטרלי ככה הוא נולד למה אין קללה שהיא "יסטרייט" כאילו מה וגם שמנה שכל אחד יאכל כמה שבאלו ופעם נשים מלאות היו משהו וואו ועכשיו לא כאילו די
לא הייתי נעלב אם מישהו היה חושב שאתה הומו?
אנונימית
^ מה יש להעלב מזה? אם הוא לא אז הוא לא חח
אנונימית
זה כן מעליב אני לא חושבת שיש מישהו סטרייט שלא היה נעלב אם היה חושבים בהתחלה שהוא הומו. אל תתייפיפו לי
אנונימית
להתיפייף מה הקשר? זה או שהוא הומו או שלא לול, זה לא אמור להיות משהו מעליב חחח כאילו גם מה אכפת מה הם חושבים - אם אתה לא אז אתה לא אין ככ מה לעשות בנידון
אנונימית
את לא מבינה את הנקודה
אנונימית
כן הם אנשים ברמה נמוכה וחסרי השכלה
כי הם סתומים
אח שלי אוטיסט, ילדים בכיתה שלי יודעים שאני נהיה עצוב כשאני שומע את המילה הזאת ובכל זאת הם אומרים את המילה הזו, יום אחד ילד אמר לי "יאוטיסט" ואז דחפתי אותו ואמרתי לו "אוטיסט זה לא קללה" וירד לו דם במרפק ומאז הוא לא מעז להתעסק איתי:)
אנונימי
זה לא קללה הם משתמשים בזה כי הם חושבים שזה קללה ושזה יפגע בבן אדם לא משנה אם תומכים או לא לא צריך לעשות את זה נקודה.
מכמה סיבות:
1. רואים שזה מה שהשאר עושים.
2. אין להם עלבונות אמיתיים לתת.
3. הם בורים וטיפשים.
ואנשים, די להעליב חרגולים.
כי הם חושבים שזה מצחיק מישהו, מטומטמים
אוטיסט ונכה ומפגר זאת קללה כי זה מצב שבו הגוף והמוח לא פועלים בצורה המיטבית והנורמלית שלה, ואנחנו בעתם משווים אדם נורמלי לאדם עם מוגבלויות, כי אפילו שהוא הכל בסדר, עדיין מתנהג כאילו יש לו מוגבלויות
כי אין סיבה לתת לשום מילה סטטוס של מילה אסורה

אם תתחיל להתנהג למילה אוטיסט כמילה שאסור להגיד לא בצורה רפואית, אתה תגרום לאוטיסטים להיות באמת אנשים מרוחקים שאנשים לא מעזים להגיד עליהם כלום

כל מילה צריכה להיות משומשת בשפה, גם אם היא פוגענית, זה משאיר את הבעיה אקטואלית וגם אם השימוש של המילה לא מגיע כמקור, לאנשים ברור מה הסיבה שהיא משומשת ככה.
נכון גם לגבי הn word
כי אנשים בוזות החליטו ככה החברה שלני איומה אין תיקווה לאנושות