4 תשובות
אויש נו זה לא שיש לצה"ל תמונה טובה בעולם
מביך
אני פשוט חושבת מה האויבים שלנו חושבים שהם רואים איזה צבא יש לנו. צריך לשדר להם שבאנו לכסח לא לטפח
שזה בסדר אבל על פאצ משיח מכניסים חייל לכלא וזה רגיל
כמובן שאני סרקסטי
מביך והסברה גרועה
התחברות ל