9 תשובות
זה כולה משקה אנרגיה אחותי זה כמו מיץ ענבים אין לזה אפילו הגבלת גיל
תשתי מה שבאלך
תשתי מה שבאלך
את לא שרוטה, את לא צריכה להתבייש מזה. את חושבת שבגלל שלא שתית אקסל יחשבו שאת חננה? אל תדפקי חשבון ותשתי רק אם את רוצה ולא בגלל לחץ חברתי.
מה עובר על הדור שלנו
שואל השאלה:
מצטערת על המגילה
מצטערת על המגילה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת אבל כאילו כן היו כמה בנות ואיזה 2 בנים שצחקו שלא שתיתי והפרצוף שלהן(של כל אחת מהבנות) היה כזה "מה למה לא שתית את בת ארבע?!" ותאמיני לי שאני שמחה שלא שתיתי
ולגבי האלכוהול באמת שאני מרגישה שאין לי שליטה על זה באותו רגע אני הייתי בת 11 כשתיתי פעם ראשונה כדי לבדוק ומה זה ושתיתי יחסית הרבה וזה לקח אותי למקום אחר אז באמת שאני לא הייתי רוצה לשתות אבל לא מצליחה לעצור את עצמי באותו רגע ואני בוכה על זה .ה מ ו ן.
אני יודעת אבל כאילו כן היו כמה בנות ואיזה 2 בנים שצחקו שלא שתיתי והפרצוף שלהן(של כל אחת מהבנות) היה כזה "מה למה לא שתית את בת ארבע?!" ותאמיני לי שאני שמחה שלא שתיתי
ולגבי האלכוהול באמת שאני מרגישה שאין לי שליטה על זה באותו רגע אני הייתי בת 11 כשתיתי פעם ראשונה כדי לבדוק ומה זה ושתיתי יחסית הרבה וזה לקח אותי למקום אחר אז באמת שאני לא הייתי רוצה לשתות אבל לא מצליחה לעצור את עצמי באותו רגע ואני בוכה על זה .ה מ ו ן.
אנונימית
מי ישמע כולה משקה אנרגיה זה כמו שישאלו אותך אם את שותה קולה
את בת 14 וזה הכי לא בקטע מתנשא אבל למה שתשתי בגיל הזה ועוד שישאלו אותך אם שתית או שתרגישי בגלל זה איזה משהו את צריכה לשמוח שלא שתית
שואל השאלה:
באיזה מובן^
באיזה מובן^
אנונימית
הן סתם הזויות אל תתיחסי אליהן ההורים שלהם לא חינכו אותם מספיק
באותו הנושא: