8 תשובות
קניתי אתמול מהשוק באילת טבעת של לואיס וויטון ושל רולקס ויש לי אייפון מאליאקספרס
אתה בטוב חיימשלי
אתה בטוב חיימשלי
*את
תקנה מה שבא לך ומה שטוב לך
נייק זה ייקר ולא כולם יכולים להרשות לעצמם נייק מקורי וגם אם כן יכולים יש אפשרות זולה יותר וזה בסדר גמור
נייק זה ייקר ולא כולם יכולים להרשות לעצמם נייק מקורי וגם אם כן יכולים יש אפשרות זולה יותר וזה בסדר גמור
אנונימית
כאילו לא מקורי? לא בהכרח
מה שלא יודעים לא כואב
מה שלא יודעים לא כואב
לקנות מכנסי נייק זה מביך. נקודה.
כולם עושים את זה וחושבים שזה בושות אבל בתכלס זה בכלל לא
לא
באותו הנושא: