5 תשובות
לא עשית טעות.
לדעתי כן היה כדאי שהיית הולך ואז מקסימום אם לא היית נהנה היית חוזר אבל כבר עשית את זה אז אין מה להצטער
אין מה להצטער זה כבר קרה
לא
למי יש כוח לים בשעה כל כך מאוחרת
אנונימית
התחברות ל