8 תשובות
פרנסה זה משמים
כנראה זה מה שהיה צריך לקרות בחישוב הגדול של הדברים הכל לטובתך הגבוהה ביותר

אני גם מתבאס על כל סכום קטן שהולך לאיבוד אבל תראי את עוד הולכת לגלגל עוד מיליונים בחיים האלה (לא סתם אומר, זאת עובדה)

וגם יש משפט כזה "מזל שזה נגמר בעצים ואבנים" וזה אומר כל עוד אף אחד לא מת הכל בסדר
לכולם קורים דברים כאלה. גם אני עוסק בשוק ההון כהכנסה צדדית ולפעמים יש ימים שאני סוחר ולא הולך טוב ואני מפסיד, וימים שאני לא יכול לסחור בגלל שאני עסוק ואז דווקא באותם הימים יכלתי להרוויח המון כסף. אל תתבאסי הכל לטובה אבל אני מבין אותך
אנונימי
שואל השאלה:
פשוט חייבת כסף ובחובות אז חבל לי היה עוזר מאוד ומשמעותית
אבל בסדר אתם צודקים לא סכום משנה חיים
אנונימית
זה כבר משנה את השאלה... כי ההתמודדות פה לא עם הפסד רווח אלא על הפסד תועלת נחוצה, פה זה באמת מצריך כוחות להתגבר ולהמשיך הלאה בלי לחשוב על זה.
להפניםמשזה לא היה מגיע לך ומה שמגיע לך את תקבלי.
לחשוב על שיהיו עוד חגים רבים שבהם תקבלי מתנות ללא קשר למענק התמדה.
כולה 4000 זה לא ישנה לך את החיים