10 תשובות
לעבור בית ספק
שואל השאלה:
אני יא...אין אפשרות כזאת
אנונימי
היי סתם שתדע שזה בסדר להיות לבד ואתה צריך בחיים את עצמך בעיקר ולהיות עם ביטחון ולא נורא באמת תיקח את זה גם לטובה שהיית לבד תאהב את עצמך אם לא תאהב את עצמך אף אחד לא יאהב אותך הלבד לפעמים בסדר,ואתה לא מפספס את החיים שלך אבל אתה כן צריך לקום להתעודד להכיר חברים חדשים גם אם זה לצאת למקומות חדשים לבד כדי לצבור חוויות והרבה דברים חיים רק פעם אחת אתה לא יודע מה יהיה מחר
שואל השאלה:
את חושבת שמדא יכול לעזור?
אנונימי
^
איך מד"א קשור לנושא
שואל השאלה:
לא יודע התנדבות מקום להכיר חברים
אנונימי
אהה ,אני בטוחה שיש כמה מקומות שאפשר להסתגל בהם שכחתי איזה אבל תחפש יש הרבה מקומות שיכולים לעזור לך להתפתח ולהכיר חברים וזה לא בושה זה מעולה זה יעזור לך
שואל השאלה:
מדא התנדבות לדעתך יכול?
אנונימי
כן הם יכולים להמליץ לך על מקומות הסתגלות עם אנשים וכו
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
אנונימי