7 תשובות
השתמשת בצאט?
שואל השאלה:
לא
אקח בתור מחמאה
אנונימית
כן יצא אחלה לדעתי
שואל השאלה:
זה לא נשמע אנושי?
אנונימית
זה נשמע אנושי אני פשוט שואל כי אני לא סובל כשמשתמשים בצאט גי פי טי
אנונימי
וואלה ממש ממש יפה ואני בטוח שאם לא היה 4 בבוקר כנראה הייתי חד מספיק בשביל להעריך את זה יותר, פסקה שנייה שורה רביעית הייתי רושם "את החופה" ולא "תחופה", נשמע פחות מקצועי
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
התחברות ל