7 תשובות
השתמשת בצאט?
שואל השאלה:
לא
אקח בתור מחמאה
לא
אקח בתור מחמאה
אנונימית
כן יצא אחלה לדעתי
שואל השאלה:
זה לא נשמע אנושי?
זה לא נשמע אנושי?
אנונימית
זה נשמע אנושי אני פשוט שואל כי אני לא סובל כשמשתמשים בצאט גי פי טי
אנונימי
וואלה ממש ממש יפה ואני בטוח שאם לא היה 4 בבוקר כנראה הייתי חד מספיק בשביל להעריך את זה יותר, פסקה שנייה שורה רביעית הייתי רושם "את החופה" ולא "תחופה", נשמע פחות מקצועי
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
באותו הנושא: