5 תשובות
זה יותר נשמע כמו סיפור ולא שיר (לדעתי)
לא יפה השיר
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה? יש מלא שירים של סיפורים אם תשמעי את השיר "מרפקים" תביני שלא כל סיפור עם לחן חייב להיות רע. חוץ מזה, זה לא סיפור פשוט הכנתי כל מיני התפתחויות ודברים שיהיה לך כיף לחשוב עליהם אחרי שתסיים לשמוע אותו
אז מה? יש מלא שירים של סיפורים אם תשמעי את השיר "מרפקים" תביני שלא כל סיפור עם לחן חייב להיות רע. חוץ מזה, זה לא סיפור פשוט הכנתי כל מיני התפתחויות ודברים שיהיה לך כיף לחשוב עליהם אחרי שתסיים לשמוע אותו
לא מדמיינת את השיר מתנגן... וגם התוכן לא משהו... לא בטעם שלי יותר נכון..
אהבתי את סגנון הכתיבה
השיר מבטא שנאה עצמית וזה עצוב..
השיר מבטא שנאה עצמית וזה עצוב..
באותו הנושא: