4 תשובות
לא הסגנון שלי ממש, אבל יש לך אחלה קול סך הכל :)
יש עם מה לעבוד :>
אתה שר נורא יפה 3>
אני לא חושב שהשיר עצמו מתאים לך, אבל יש לך קול יפה