11 תשובות
שואל השאלה:
דרגי פשוט, זה אני שר שיר מטאל
אנונימי
עוד פעם זה.. לא אהבתי זה צועק מדי
שואל השאלה:
משלושת המדדים הכוונה (הגייה, שירה עצמה, מנגינה)
אנונימי
פחות מתחברת לסגנון הזה בכללי
שואל השאלה:
משלושת המדדים !
(אל תדרגו ציון כללי, אני רוצה ציון על כל אחד מהם כדאי לדעת מה הנקודות החלשות והחזקות)

תנו ציון 1-10 לשלושה דברים פה יעני:
1.השירה
2.המנגינה ברקע
3.כמה ההגייה נשמעת נכונה
אנונימי
זו יפנית?
הגייה - 4/10 - אני זוכרת אותך מלפני איזה חודש, השתפרת, אבל עדיין - זה לא משהו
שירה - 2/10
מנגינה - האיכות לא משהו אז היה צלילים פשוט צורמים אז אין כל כך מה לדרג. מאמינה שבגלל שהאיכות גרועה
הגייה-5/10
מנגינה קצת מציקה באוזן אבל יכול להיות מהאיכות בהקלטה
שירה-2/10
אנונימית
הגייה- 5/10
שירה-1/10
מנגינה- יש מצב בגלל האיכות כמו שכתבו פה זה די צורם